بنزما باید رقیب خوب داشته باشد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بنزما باید رقیب خوب داشته باشد
نوشته شده در سه شنبه 19 اسفند 1393
بازدید : 1465
نویسنده : kahkeshani

خبرگزاری رئال مادرید: آمار می گوید : بنزما یادزهمین گلزن برتر تاریخ ‫‏رئال مادرید‬ ؛ نتیجه : اگر به بزرگی بنزما شک کردید به تاریخ باشگاه هم شک کنید .

امـا یک حقیقت هم وجود دارد که بنزما گاهی اوقات فراتر از افتضاح است . بنزما روی نیمکت هیچ رقیبی ندارد و خیالش از بابت فیکس بودن راحت است پس تعجبی نیست که گاهی اوقات مثل دیدار مقابل بیلبائو عطش همیشگی را نداشته باشد .

بنزما باید یک رقیب خوب داشته باشد . کسی که از خودش بهتر باشد و بنزما برای رقابت با او به چالش کشیده شود . رئال مادرید نباید در روزهای اعصاب خورد کن بنزما فقط چیچاریتو را روی نیمکت داشته باشد .

بنزما می گوید که پرز او را مثل پسرش دوست دارد . قابل تحسین است که یک مدیر مثل دوران سانتیاگو برنابئو اینقدر به بازیکنان نزدیک باشد اما ای کاش این اعتماد و علاقه باعث نشود که در دو فصل تیم یک مهاجم درجه یک داشته باشد و ذخیره هایش موراتا و چیچاریتوئی باشند که نمی توانند آنچلوتی را مجاب به حضور در ترکیب کنند .

سال 2009 نه مدیر اجرائی و نه مدیر ورزشی بلکه خود پرز راهی فرانسه شد تا بنزما را به خدمت بگیرد . مشخص است که بنزما در باشگاه چقدر مورد حمایت است اما رئال یک مهاجم شش دانگ دیگر می خواهد ...

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,
:: برچسب‌ها: بنزما-کریم بنزما-خبرهای رئال مادرید-آخرین خبر های رئال مادرید-خبرگزاری رئال مادرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: